nutizie-bg

Macchina automatica d'occhielli

A macchina di l'occhielli hè principalmente aduprata per a fissazione di l'occhi cù una lavatrice à u collu, è e parti superiori è inferiori sò alimentati automaticamente.Stu metudu hà i vantaghji di alta efficienza è sicurità.Cum'è: fissazione di l'occhietti suprani di scarpi;borse è altri prudutti.

Principiu di travagliu

U principiu di funziunamentu di a macchina à ochju hè simile à quella di a macchina di rivettatura.Tramindui sò guidati da un mutore (cilindru), è istantaneamente (stabile è putente) generanu una forza di punzone d'alta velocità per chjappà a superficia di u buttone di l'ochju, cusì chì u fondu di u buttone d'ochju hè arricciatu (fioritura) per ottene riveting.Siccomu a lunghezza di l'ochju ùn hè micca assai longa, è l'internu di l'ochju hè cumpletamente cavu, u muru hè magre, per quessa ùn hè micca bisognu à esse forte cum'è rivets.Dunque, a machina di l'occhiu ùn hè generalmente micca grande cum'è a macchina di rivettatura.

Classificazione

Eyelet machine hè ancu chjamatu scarpa eyelet machine o grommet machine;

Sicondu u metudu di travagliu, a macchina à ochju pò esse divisa in: macchina à ochju automaticu, macchina à ochju semi-automatica, macchina à pressa manuale, etc.;

Macchina d'occhielli cumplettamente automatica: usata principalmente per a rivettatura di l'occhielli cù a rondella inferiore.Adopta l'alimentazione automatica di e parti superiori è inferiori.Stu metudu hè efficaci è sicurità è altri vantaghji.Cum'è: rivetture di scarpi, cinture, sacchetti di carta, borse è altri prudutti.

Macchina semi-automatica per l'occhielli: hè aduprata per rivettare l'occhielli senza rondella inferiore o cun rondella piatta.

Macchina manuale di pressa manuale: i dui occhielli cù a rondella inferiore sò alimentati manualmente da e mani.

A macchina di l'ochju hè unu di l'equipaggiu ausiliari logistichi per u vestitu è ​​u jeans, è largamente utilizatu in u mercatu è hè assai populari cù e fabbriche elettroniche, fabbriche di vestiti è altri fabricatori.

Nta l'ultimi anni, hè apparsu un novu tipu di macchina pneumatica à ochju, chì hà i vantaghji di a bassa rata di fallimentu di l'equipaggiu è di pochi pezzi di usu, è hè assai populari trà l'imprese straniere.

Metudu di usu sicuru

1. Quandu si usa a macchina di l'ochju, duvete osservà l'ambienti circundante in anticipu, è hè megliu micca aduprà in un locu chì hè troppu umitu è ​​u circuitu hè inestabile.

2. Quandu usu di a macchina di l'ochju à u principiu, avete bisognu di seguità l'urdinamentu per familiarizà cù l'accessori è poi operate passu à passu.Dopu chì vi sò prufessiunali, vi tocca dinù seguità i instructions,.

3. Strictly seguità i instructions, funziunamentu di sicurità in u fabbrica.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2022